Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Bekymringsfri rotfylling på Bøler

Rotfylling er en av de mest vanlige formene for tannbehandling. Rotfylling blir nødvendig når det oppstår en varig skade på tannen slik at det blir betennelse i eller omkring roten. Du kan lese mer om årsakene til en tannbetennelse her.

Hva er rotfylling?

Rotfylling går ut på å fjerne det betente bløtvevet inne i tannen og erstatte det med et egnet
fyllingsmateriale under sterile forhold. De forskjellige tanngruppene våre har et ulikt antall
røtter, og dermed ulikt antall rotkanaler som må rotfylles.

Ofte kan tannen rotfylles ferdig etter én behandling, men noen ganger må det legges et
bakteriedrepende medikament i nervekanalen, før man kan rotfylle ferdig etter et par uker.
Behandlingen foretas med bedøvelse, og du vil i liten grad føle smerte.

Rotfylling uten smerter i Oslo

Vi holder til i trivelige og moderne lokaler sentralt på Bøler Senter, og kan skilte med gode parkeringsmuligheter og kort vei fra offentlig kommunikasjon. Klikk her for mer informasjon om hvor du finner oss.

Alle våre tannleger innehar den ypperste kompetanse på sine fagfelt, og er medlemmer av Den norske tannlegeforeningen. Hos blir rotfyllingen utført raskt og smertefritt. Ta gjerne kontakt med oss om du har noen spørsmål om rotfylling i Oslo.

Logg inn